Що робить каву гірким?
Є кілька аспектів, які можуть вплинути на якість кави, а саме:
- якість кавових зерен
- транспортування упаковки, кава
- правильно підібраний пакувальний матеріал
- обладнання, на якому обсмажує і фасує кави
- баріста, який готує каву для споживача
Ми вам розповімо про роль упаковки, завдання якої - зберегти свіжість кави, а також залучити споживача своїм дизайном.
Кава потребує в упаковці, яка має бар'єрними властивостями.
Таким матеріалом є комбінований тришаровий матеріал (триплекс):
- Верхній шар - це можуть бути такі матеріали як лавсанова плівка (РЕТ), поліпропіленова плівка (ВОРР), крафт-папір. На ці плівки наноситься друк. Також ці плівки створюють перший бар'єрний шар, що утримує кисень, що перешкоджає проникненню сторонніх запахів, зберігає свіжість і аромат кави.
- Середній металізований шар - це можуть бути такі металізовані плівки як алюмінієва фольга (Al-Foil) або металізований PET, металізований ВОРР. Цей шар призначений для підсилення бар'єрних властивостей ламінату, а також для захисту упаковки від проникнення ультрафіолетових променів.
- Внутрішній шар - поліетиленова плівка (LDPE). Цей шар призначений для захисту від попадання вологи, додання матеріалу потрібної товщини і для зварювання швів пакета.
Для виходу вуглекислого газу з упаковки (при фасуванні свіжообсмаженої кави) в готовий пакет упаюється клапан односторонньої дії.Також цей клапан дозволяє кавового аромату заповнити простір навколо вітрин, що неодмінно приверне до себе покупців.
Крім якісного ароматної кави важливо ще, щоб і сама упаковка приваблювала людей. Кава - продукт, орієнтований виключно на споживача. Навіть якщо пакет зберігає якість
кавових зерен, немає ніякого сенсу його продавати, якщо споживач не знімає упаковку з полиці і не купує її. Тому дуже важливий аспект - дизайн пакету і якість друку. В залежності від бажаних тиражів можуть бути обрані різні способи друку. Кожен з них має як свої плюси, так і мінуси.